+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Jag lämnar honom...

Mina är inte uppkopplad Supermedlem Mina Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard Jag lämnar honom...

Jag tror att jag lämnar min man imorgon. Jag är så nervös så att jag är yr. Men det är verkligen för det bästa. Särskilt för barnen. Jag ska bo hos min mamma tills jag kommer på fötter. Någon som kan ge stöd i det här? Jag behöver all uppmuntran jag kan få nu. Han kommer bli förkrossad och förbannad...

Jens Lind är inte uppkopplad Supermedlem Jens Lind Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Oj, det är verkligen starkt av dig att ta ett sådant beslut, framförallt för barnens skull! Är du rädd för honom? Är han våldsam eller så? Isf skulle jag verkligen råda dig att gå till polisen, de kan garanterat hjälpa dig. Berätta om hur det har gått när du loggar in nästa gång! Mvh

Reg.datum
    jun 2009

Standard

Nej, han är motsatsen till våldsam, han är helt blasé. Men när jag nu lämnat honom och sitter här hos min mamma med fullständigt kaos runtomkring så slutar han inte ringa, böna, be, gråta... Blir så förvirrad. Var han så omedveten? Efter allt jag försökt säga under denna långa tid? Kan män ändras över en natt? Han lovar mig allt jag vill nu. Grymt obehagligt... Tänk om jag gör fel. Han är ju ändå barnens pappa...

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Hur har det gått Mina?

Reg.datum
    jun 2009

Standard

Vi testar igen och än så länge verkar det lite bättre. Han har lovat att ändra vissa saker och det verkar som att han håller det.

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Hoppas att saker ändrar sig nu. Annars vet du i alla fall vilka din alternativ är nu. Lycka till tjejen!

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg