+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Kan han komma tillbaka?

snart skild är inte uppkopplad Ny medlem snart skild Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2010

Standard Kan han komma tillbaka?

xx
    Senast redigerad av snart skild den 2010-07-02 klockan 01:00.

lillamys avatar
    lillamy är inte uppkopplad Supermedlem lillamy Nybörjare
    Reg.datum
    feb 2010

Standard Sv: Kan han komma tillbaka?

Vet inte. Händer nog ibland. Är han värd det?

ccc
    ccc är inte uppkopplad Ny medlem ccc Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2010

Standard Sv: Kan han komma tillbaka?

Hej

Det du beskriver är precis det jag går igenom just nu. En helt vanlig måndag kommer jag hem och får höra att han vet inte om han vill leva sitt liv med mig längre. Dessutom har vi försökt i 5 månader att skaffa barn. Han säger att han förtryckt dessa känslor för att han inte vill känna såhär. Men när jag frågar om han inte älskar mig så är det inte det, utan han "vet inte". Då han kom fram med sina känslor valde jag att flytta hem till mina föräldrar och ge oss tid. Men samma vecka på torsdagen fick jag dessutom reda på att han varit otrogen. Sorgen är obeskrivlig, sveket likaså. Och jag förstår verkligen inte vad som hänt med honom. Han har alltid varit en jättefin person. Och allt detta kom som en blixt från klar himmel. MEN det jag vill komma till... Vi har träffats efter det här.. Och vi har också umgåtts och haft det trevligt. Jag förstår inte heller hur man kan ha det om man ska skiljas? Hans otrohet skulle jag nog kunna förlåta, men det svåra skulle vara att kunna lita på honom igen. Man vill hoppas. Men han säger fortfarande att han inte vet vad han känner. Hela situationen känns sjuk. Och det är svårt att från en dag till en annan bara bestämma sig för att mannen inte är värd en. Vi har ändå 8 år tillsammmans.

Hur lång tid har gått sedan du fått reda på din mans känslor?

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg