+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Dålig i sängen?

EbbaB är inte uppkopplad Ny medlem EbbaB Nybörjare
    Reg.datum
    aug 2009

Standard Dålig i sängen?

.....................................
    Senast redigerad av EbbaB den 2009-08-09 klockan 18:37.

Spike är inte uppkopplad Supermedlem Spike Nybörjare
    Reg.datum
    jul 2009

Standard

Okej... Sex är viktigt i en relation, det går väl inte att komma undan. Min tolkning är dock att bra sex har man om man har respekt för varandras önskemål och vilja. Att tvinga någon till en sexuell handling som inte känns bra (t ex analsex) är som jag ser det inget annat än en våldtäkt.

Om jag ska försöka tolka ditt meddelande Ebba så tycks du vara öppen för att pröva det mesta som känns kul, spännande och skönt, men säger nej till sådant som inte lockar dig. Om din partner inte kan acceptera det tycker jag att det är hans problem i första hand. Tvinga dig inte till att göra saker som du inte vill för att behålla en man!

Hade jag haft en kvinna som ville prova allt det du säger att ni provat skulle jag vara överlycklig. Jag har inte haft det riktigt så, utan har alltid varit den som tagit initiativet till sex och något annat än missonären med släckt lampa nån gång i månaden kände min partner var för avancerat... Så utan att sticka under stol med sanningen var bristen på sexuell spänning ett stort skäl till mitt beslut att lämna henne. Men av det du skriver ovan så är det inget fel på din sexuella aptit och lust att leka, att du sätter upp gränser för vad du vill göra tycker jag bara är naturligt, friskt och något du ska vara stolt över.

Fixar inte din man att acceptera ditt beslut så tycker jag att du ska be honom fara åt helvete på ren svenska.

Och skulle du mot förmodan känna dig ensam så skicka mig ett meddelande... :-))
    Senast redigerad av Spike den 2009-08-08 klockan 12:45.

EbbaB är inte uppkopplad Ny medlem EbbaB Nybörjare
    Reg.datum
    aug 2009

Standard

..................................
    Senast redigerad av EbbaB den 2009-08-09 klockan 18:37.

Spike är inte uppkopplad Supermedlem Spike Nybörjare
    Reg.datum
    jul 2009

Standard

Ojdå... Det var inte meningen att skrämma iväg dig. Ja ja, jag kan ha den effekten på kvinnor iblan har jag märkt.

Nollan är inte uppkopplad Medlem Nollan Nybörjare
    Reg.datum
    aug 2009

Standard

Om ens partner inte kommenterar något om sexet eller något annat kan man ju inte veta något?
    Så om jag frågar och får veta att allt är bra vad gör man då?
    Kan jag tro att allt är bra och bara blunda?

Mycket frustrerande...
    Senast redigerad av Nollan den 2009-08-11 klockan 01:58.

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Nollan: Klart du ska förmoda att allt är bra om det inte finns tydliga tecken som visar på motsatsen. Du måste TRO lite mer på dig själv!

Jon
    Jon är inte uppkopplad Supermedlem Jon Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Men alltså sex handlar inte om hur mycket man går med på utan en kemi som ska finnas? Annars känns det ju som en sport istället för fysisk kärlek... Eller?

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Men en sport kanske det är som för många - där kärleken är bristfällig eller svår att nå...

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg