-
Åldersskillnad
Jag har efter att ha tänkt i 6år bestämmt mig...Jag ska skiljas.min man är 68 jag själv är 43 ....Jaja det visste du innan......Tänker ni nog .Självklart visste jag det men när man är ung och galet kär tänker man inte i dom tankegångarna....Det blev ett hårt uppvaknande kan jag säga ...Efter att ha jobbat hemma sedan jag flyttade hit 94 så fick jag ett arbete ute 01 Herregud det fanns ett liv utanför gården och andra människor....Visserligen fick jag jobba lika mycket hemma även fast jag hade ett heltids jobb ute ,men det var det värt .Att få komma ut o träffa andra människor och inte vara som en fånge här på gården var helt under bart.
Tyvärr så bar det sig inte bättre att jag träffade en man som jag blev handlöst kär i .Detta var redan 03 vi inledde ett förhållande och allt var rosenskimrande.04 bad jag min man om skilsmässa då orkade inte jag hålla masken längre och ville inte alls försöka reparera något .Dagen efter så blir min man skadad allvarligt i en olycka med ett handikapp som följd.Där satt jag ensam med en stor jäkla gård ett heltidsjobb och en handikappad man......3veckor senare dör den man jag skulle tillbringa resten av mitt liv med....
Efter det så gick luften ur mig....Jag orkade knappt leva längre och berättade för min man att jag hafte ett förhållande med den döde...Åren gick nu är det 2010 och jag har konstaterat att jag inte vill länger alls,jag är ung och vill ha ett liv med kärlek,sex och vänner o inte sitta instängd på en gård....Nu har jag fått nog....Har bett om skilsmässa igen för 14 dagar sen men det ignorerades....Har beställt hem papper och fyllt i ansökan om skilsmässa får se om han ska krångla...Visst jag är hård men jag måste få leva nu....M
-
Sv: Åldersskillnad
Livet är inte enkelt. Det är nog inte lätt för varken din man eller dig. Otroligt hårt för din make... Låter som en skräckhistoria. Fru vill skiljas - olycka - handikappad - fru otrogen - fru vill skiljas igen.. Herregud.
Varför testar ni inte och tar en tid ifrån varandra? Eller prova familjerådgivning. Inte för att reparera förhållandet men kanske för att göra ett snyggt avslut, om det nu är det ni bestämmer er för.
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
Forumets regler