-
hur ska man veta
Hur kan man göra en annan mäniska så illa.
Det borde inte vara så här.
Hur ska man veta om man gör rätt...
Ska man stanna kvar för barnets skull.Hur ska man kunna göra det när det inte finns något att bygga på.Inget annat än lögner och svek...
Hur kan man påbörja en otrohet två veckor efter förlossningen.
Misstag kan alla göra.Men det här fortsatte gång på gång...
Då finns det inte tecken på minsta ånger...
Till liten...
Älskade vän,hur ska jag kunna skydda dig från världens ondska då jag själv bjöd in den i mitt liv. Just nu stannar jag av egoistiska själ. Kanske gör jag fel.
Men just nu vill jag bara njuta av tiden med dig mitt älskade barn.
Jag är inte beredd att gå tillbaka till jobbet och sätta dig på dagis.Inte än...
Men snart kommer verkligheten ifatt oss.
Jag är ledsen att jag inte kan ge dig den framtid du förtjänar. Det har din pappa tagit ifrån dig. Han bestämde sig att roa sig med andra.trots all den kärlek och trygghet som fanns hemma. Men det kommer jag förståss aldrig berätta för dig.
Trots all idioti som han haft för sig så har du rätt till en far.
Det ska han inte få ta ifrån dig.
i mars har betänketiden tagit slut....då börjar vårt liv....Ditt och mitt...
Lilla vän...Det kommer att bli svåra tider...Men det klarar vi.
Mamma är stark för din skull.
Verkligheten är grym.Men ditt ljus lyser starkt trots mörkret...
Ni kan nog inte ge mig svar,men jag behövde nog få ut lite tankar ändå...
-
Väldigt ledsamt att höra. Får mig att känna dåligt samvete för all min otrohet genom åren. Det sista man vill är att frun ska få reda på det. Av alla mina manliga bekanta är det nog inte en enda person som inte varit otrogen.
Men självklart betyder inte det att du ska tolerera beteendet. Du är dock inte ensam om man säger så.
Om din make inte gör sitt yttersta för att hans otrohet inte ska komma fram. Då är han respektlös mot dig.
PS. Självklart finns det män som är trogna också. Det beror på i vilka kretsar man rör sig. Och åldern på gubbarna. Ju äldre destu mindre chans till otrohet.
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
Forumets regler