+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Våra ex.

torwald är inte uppkopplad Ny medlem torwald Nybörjare
    Reg.datum
    mar 2010

Standard Våra ex.

Jag har nyss lämnat min fru för en annan som har lämnat sin man för min skull. Väldigt tråkigt så klart för alla parter då det är 2 + 2 barn inblandade. Men vi har haft en dialog hea tiden tills för en tid sedan då vi fick reda på att dom lämnade har inlett en relation. Då uttryckte vi en önskan för allas bästa att dom inte bör fortsätta med detta och det lovades.Nu i helgen, tre veckor senare så vet vi att det är ännu mer kontakt med antagligen sex och hela paketet. Då är det allvar från vår sida med totalkaos i den gamla familjerelationen, är det någon som har några råd om hur man skall bete sig i detta fallet?

fjäril är inte uppkopplad Supermedlem fjäril Nybörjare
    Reg.datum
    aug 2009

Standard Sv: Våra ex.

När man skilt sig så är man skild. Då kan man ju inte bestämma med vem den före detta är ihop med. De kan inte bestämma över er. Önska dem lycka till och gå vidare.
    Förstår att det måste vara knepigt för barnen. Men det hade det nog varit ändå.

lillamys avatar
    lillamy är inte uppkopplad Supermedlem lillamy Nybörjare
    Reg.datum
    feb 2010

Citat Ursprungligen postat av torwald Visa inlägg
    Jag har nyss lämnat min fru för en annan som har lämnat sin man för min skull. Väldigt tråkigt så klart för alla parter då det är 2 + 2 barn inblandade. Men vi har haft en dialog hea tiden tills för en tid sedan då vi fick reda på att dom lämnade har inlett en relation. Då uttryckte vi en önskan för allas bästa att dom inte bör fortsätta med detta och det lovades.Nu i helgen, tre veckor senare så vet vi att det är ännu mer kontakt med antagligen sex och hela paketet. Då är det allvar från vår sida med totalkaos i den gamla familjerelationen, är det någon som har några råd om hur man skall bete sig i detta fallet?
    Ni har dumpat era respektive. Nu när era ex hittat varandra, vill du att de ska sluta ses!?? Först dumpar ni dem, sen ska ni bestämma vem de ska träffa...

Jag
    Jag är inte uppkopplad Banned Jag Nybörjare
    Reg.datum
    jul 2009

Jag hade varit glad. Glad att kvinnan jag just lämnat hittat en ny kärlek. Det hade tagit bort det mesta av mina skuldkänslor.

+ Svara på ämne

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg