|
|||
|
Hej!
I mitten av februari en lördag morgon (vi skulle ha kalas för hela släkten för vår dotter fyllde 18 år) Vi älskade på morgonen, jag sa när han klev upp att jag älskade honom... Inget svar.. är det inte ömsesidigt frågade jag? Nej, det är det väl inte riktigt sa han... Söndag efter middag efter att allt folk åkt hem var jag i bryt tillstånd superledsen, undrade vad det handlade om, han vill hitta sig själv göra saker på egen hand... En tid gick och jag framför allt vaknade upp och började bli en ny människa, vi började hitta tillbaka till varandra och hade underbar sex i bland flera gånger om dan. Till saken hör att jag har haft en ganska tuff uppväxt mina föraldrar skildes när jag var tio år, de delade på mig och min syster, jag hos mamma i västmanland, min lillasyster hos pappa i småland. När jag var tretto år dog mamma efter en tids sjukdom. jagfick flytta tillbaka till pappa och min syster plus en ny fru bara 8 år äldre än mig. Hon hatade verkligen mig ![]() Så för att få någon kärlek så har jag sfter detta alltid format migefter andra gjort det jag trott att dom vill att jag ska göra för att få lite kärlek. Tror att det var när jag stod där och inte var älskad längre som jag vaknade upp ur min törnrosasömn. jag har blivit en mycket öppnare person , säger vad jag tycker... och visar mina känslor. Efter en resa tiil Tyskland fick jag de SMS från en tjej på hans jobb, puss& kram m.m. Han sa att hon gillade honom mer hon borde, han skulle hantera detta på sitt eget sätt ,dissa henne typ, gick på detta,, När vi var på väg till Öland för att fira påsk fick han SMS frånen kompis och bad mig att svara, såg då på senast använda. att han hade sms:at me dhenne hela veckan, så sfter en jobbig helg lovade han att säga ifrån på skarpen. Jag fick skriva ett SMS som han skickade till henne!.... Nå väl fedagen efter var jag och min dotter på SPA weekend i Norrköping, På söndagen sen när jag var på nätet, hade beställt deltalj info om våra mobil samtal, såg att han pratat med henne både fredag och lördag. Så efter lite tjat sa han att han hade varit otrogen en gång! på måndagen var jagoch gjorde klamydiatest, de hade ju självklart inte använt kondom. Sen när jag ringde honom på jobbet var jag nte så glad, till slut fick ur sif att det var en gång till. han skickade ett till SMS att han ångrade sig m.m tre veckor hade vi ett fantastiskt förhållande han övertygade mig om hur mycket han älskade mig flera gånger om dan och attt han var så tacksam att han fick stanna hos mig....... ![]() Sen förra söndagen sa han att han inte orkade längre, han var helt tom. måste tänka sa han jag fattade inget, har inte älskat dig på flera år.... du har aldrig tid för mig... Efter en tuff vecka sa han ifredags att han vill försöka, men på kvällen kände jag att han inte var där... han åkte bort lör-sön , hyrde en stuga måste tänka. Återigen på kvällen såg jag på nätet att han ringt hela veckan till henne ,den här gången från vår fasta telefon... Han sa att det var slut, har fått mig att känna att det är mitt fel. han älskar kanske henne och vill prova att börja om. så nu sitter jag här och fattar inget, älskar honom ialla fall. |
|
|||
|
Klart att det inte är ditt fel. Hur kan du tänka så? Han har klart samma fel som min man, de vill äta kakan men ha den kvar samtidigt. Ta hand om dig själv och tänk framåt. Det är samma råd som jag fått. Vet att det är svårt. Tyvärr finns ju ingen knapp vi kan stänga av våra känslor på. Skillnaden är väl att jag inte kommit på min man med att vara otrogen, då tror jag mina känslor skulle dött ialla fall. Men det är ju lätt att säga när man inte sitter i båten själv. Ta dig en funderare- kommer du kunna lita på honom igen, på riktigt?? Tror inte det va! Gå vidare och lev som DU vill att livet ska vara. Jag tror nog du kommer må bättre med tiden. Kram Ninni!!
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|