+ Svara på ämne
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: Hjälp!?

Per Eriksson är inte uppkopplad Supermedlem Per Eriksson Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Alternativt bara bestämma dig t.ex imorgon för att idag är en ny dag, med nya möjligheter! När du går upp, se dig i spegeln och säg att du inte tillåter dig själv att må skit längre. Gå ut och aktivera dig, det är det viktigaste tror jag! Sen är det som sagt jävligt enkelt att säga och skriva och en annan sak att göra....men försök!

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Är alla dagar lika jobbiga, eller har du ljusglimtar?

Reg.datum
    jun 2009

Standard

Jag tror stenhårt på att du bara ska bestämma dig för att "nu får det faan va nog" och göra något mer kreativt.

Jens Lind är inte uppkopplad Supermedlem Jens Lind Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Inte för att låta otrevlig på något sätt, Per. Men du verkar tro/tycka att det är så lätt. Har du själv gått igenom en skilsmässa så borde du ju förstå hur jag känner och veta att det inte är så lätt och att det tar tid att komma på fötter. Jag kan inte bara vakna upp och bestämma mig för att må bra! Det fungerar i filmvärlden kanske, men inte i verkligheten, tror jag inte iallafall, inte för mig.

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Men Jens, du ville ju ha hjälp, Per menar nog inget illa alls, tvärtom. Samtidigt har han rätt. Förr eller senare måste man ta sig ur sin svacka.

Jon
    Jon är inte uppkopplad Supermedlem Jon Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Alltså, Jens. Jag förstår precis hur du känner dig just nu. Allt är åt helvete, och då blir man provocerad av sånt som Per skriver. Men i efterhand kommer du se att det är skrivet av välvilja och du kommer hålla med. Rid ut stormen kompis. Eller ta tillbaka frugan. Ingenting är omöjligt.

Tindra är inte uppkopplad Ny medlem Tindra Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Hjälp! Jag sitter här just och har bestämt mig för att skilsmässa, känner mig fast besluten, men fasar för den tid som kommer. Måste komma igenom det här, mannen jag lever med har förändrats och jag börjar bli rädd. Vad ska jag tänka på, när det gäller skilsmässan rent praktiskt? kan ngn ge råd? det är både hus och bil+annat som ska delas. Jag har mardrömmar...

AA
    AA är inte uppkopplad Ny medlem AA Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Tindra, tänk igenom både en och tio gånger innan du gör något. Du säger att han har förändrats, hurdå? Har du pratat med honom?

Reg.datum
    jun 2009

Standard

Jens, som de andra skriver så menar jag inget illa....det kan verka hårt och bryskt, det jag skriver men en dag kommer du inse att jag inte var helt ute och cyklade. Jag känner med dig, jag har gått igenom liknande jag också och vet att det är ett rent helvete! Förlåt om jag gav dig fel budskap.

Reg.datum
    jun 2009

Standard

Tindra, jag kan bara hålla med AA i att du ska tänka igenom det hela och försöka prata med honom. Har du redan bestämt dig så önskar jag dig verkligen lycka till med ditt val. Var stark och stå på dig, DU och dina behov får komma först...om ni inte har barn dvs. då kommer givetvis de först.

+ Svara på ämne
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 1 2 3 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg