+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Hjälp!?

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Tindra! Som killarna skriver tänk igenom det ordentligt. Här på forumet finns många som ångrar sina skilsmässor. Men är du säker på vad du vill så ska du bara köra, du klarar det, även om det är tungt. Praktiska saker kan man få hjälp med. Läskigt måste det vara, men är det vad du vill så kommer det bli bra. Kram

Per Eriksson är inte uppkopplad Supermedlem Per Eriksson Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Ja, det finns nog inga praktiska råd jag kan ge dig, förutom det som redan sagts. Men det du ska veta är att alla på detta forum har gått/går igenom eller funderar på att gå igenom det du gör just nu! Du är inte ensam, var stark och se dig själv som den unika och värdefulla person du är!

Rebecka är inte uppkopplad Ny medlem Rebecka Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard Hejsan

Ny här på detta forumet

Fick bara lust att tala om för dig att du redan startat ditt nya liv och tagit ett JÄTTEKLIV ur din ensamhet...DU ÄR JU HÄR och delar med dig av dina erfarenheter och söker svar.

Glöm inte bort dom små sakerna i livet som DETTA.
    Du skapar redan nu nya kontakter, vädrar erfarenhet/värderingar och ger andra samma möjlighet...underbart eller hur?

en vänlig kram till dig

Felicia är inte uppkopplad Supermedlem Felicia Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Rebecka har så rätt. Det måste kännas nästan svindlande att plötsligt ha så mycket "frihet". Tänk på alla dina möjligheter nu!

Jens Lind är inte uppkopplad Supermedlem Jens Lind Nybörjare
    Reg.datum
    jun 2009

Standard

Jag blir rörd, nästan så att jag sitter här vid min laptop och gråter! Tänk att det finns så vänliga människor som gått igenom samma sak som jag går igenom nu! Tack!

+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 1 2 3

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg